Igår, torsdag, sluttede mit projekt “fit-mamma”. Og jeg er simpelthen så glad for at jeg tog mig sammen, lavede min fuldstændig forfærdelige kostvaner om, og fik lov til at tage til træning i ny og næ UDEN børnene :)

Og resultatet? Det ser i her (bemærk at tallene i det grå felt er de ideelle tal – mine mål):

img_20161208_182815

Hvis vi starter bagfra, så har jeg på 8 uger tabt 5,34 kilo (22,57-17,23) rent fedt. Mit indre fedt, som er det der sætter sig omkring organerne, som er det fedt der er allerfarligst, har jeg reduceret. Min fysiologiske alder er tre år yngre end jeg egentlig er (som måske også er min mentale alder ;) ). Mine næste tal, forbrændingen og knogle-massen, er i det her tilfælde ligemeget.  Min fysik er gået fra efter fødsel-dvasket til standard kondi. Et nyt mål kunne f.eks. være trin 8, som er høj kondi. 9 er atlet ;) Min muskelmasse er steget, jeg har spist en masse protein, gået en tur med barnevognen hver dag osv. Dog kan i se at jeg faktisk har tabt lidt muskel masse i forhold til min halvvejs scanning. Jeg tror forklaringen er, at jeg den sidste halvdel af forløbet ikke var god nok til at spise mellemmåltider. Ja ja ok, og få trænet :) Jeg skal drikke 2 liter vand om dagen – og det gør jeg sku ikke :P Men jeg drikker mere end jeg plejer. Der er plads til forbedring! Jeg har skåret en del af min fedt procent, men faktisk er mit mål også i den høje ende – fordi jeg stadig ammer.

De to sidste tal er ikke så vigtige ligenu. Når jeg når på den anden side af min amning, kan det være jeg tager et seriøst ryk på dén konto. Nu må vi se :)

Herunder ser du lidt af de måltider jeg har spist:

img_20161110_175923

img_20161123_180849

img_20161030_174956

Men nu tænker du, jamen har hun så slet ikke snacket? Øhhh… JO! Og jeg var på sommerhus weekend med både hvidt brød, smør og pålægchokolade. Og faktisk lavede jeg hjemmelavede snickers den anden dag

img_20161207_103500

Dem må jeg lige få skrevet et indlæg omkring – shit de er gode!!

 

Skriv en kommentar